Przejrzyste Zasady Współpracy


r1

Chcemy, by współpracując Państwo z nami czuli się komfortowo i bezpiecznie. Nasza umowa jest ściśle dopasowana do Państwa indywidualnych potrzeb i nie zawiera żadnych zapisów drobnym drukiem czy haczyków prawnych.

Reprezentacja przed urzędami


r3

Na życzenie nasi specjaliści będą reprezentować Cię na każdym etapie kontaktu z Urzędem Skarbowym , Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz innymi instytucjami.

Odbiór Dokumentów


r2

Na życzenie Klienta raz w miesiącu dokumenty mogą być bezpłatnie odbierane przez Opiekuna, jeśli siedziba firmy znajduje się na terenie Warszawy lub przez kuriera dla firm spoza.

Chcesz zostać naszym klientem?
WYPEŁNIJ FORMULARZ!


Nazwa firmy *

e-mail:*

Numer telefonu *

Forma prawna przedsiębiorstwa:

Rodzaj prowadzonej działalności:

Przychód ze sprzedaży(średniomiesięczny):

Ilość faktur sprzedaży:

Ilość faktur zakupu:

Ilość transakcji WNT:

Ilość transakcji WDT:

Ilość transakcji import/export:

Produkcja/import towarów akcyzowych:

Ilość pozostałych DKM (deklaracje, rozliczenia Vat, marża i inne):

Ilość rachunków walutowych:

Kredyty, leasingi:

Ilość kontrahentów krajowych:

Ilość kontrahentów zagranicznych:

Sprzedaż na rzecz osób fizycznych/kasa fiskalna:

Ilosć zatrudnionych osób:

Umowa o pracę:

Umowa zlecenie i o dzieło:

Rodzaj wynagrodzeń (stałe/ruchome/kilka list płac w miesiącu):

W jakim systemie jest prowadzona ewidencja magazynowa:

W jakim systemie prowadzona jest ewidencja księgowa:


b3

Przejrzyste Zasady

współpracy!

b2

Odbiór Dokumentów!

b1

Reprezentacja

przed urzędami!


Co sądzą o nas Nasi klienci:

[woothemes_testimonials title=”Co sądzą o nas Nasi klienci:” limit=”5″ per_row=”1″ orderby=”menu_order” order=”DESC” display_author=”true” display_avatar=”true” display_url=”true” id=”0″ category=”0″]